Livrare, Plata si Retur

Utilizatorul si accesul la comenzi

Accesul la acest serviciu este permis oricariu membru care poseda sau isi creeaza un cont de utilizator pe site.

Ne rezervam dreptul de a restrictiona/sterge conturile clientilor pentru a evita lansarea de comenzi noi in cazul in care exista plati restante sau comenzi anterioare nefinalizate din vina acestora.

Produsele care pot fi adaugate in cosul de cumparaturi si comandate din contul de client hometab.ro sunt vandute de CASE 3D INTERIOR DESIGN SRL. Actiunea butonului “Adauga in Cos”.

Pe langa produsele care pot fi adaugate si comandate din contul de client, site-ul hometab.ro intermediaza vanzari de tip marketing afiliat cu furnizori parteneri. Accesand butonul “Vezi Pret” veti fi redirectionati catre site-ul magazinului partener care comercializeaza aceste produse iar in browserul dispozitivului utilizat se va plasa un cookie de trafic.

Toate preturile aferente produselor comercializate prin intermediul hometab.ro sunt exprimate în RON.

1. Livrarea produselor

Dacă pachetul nu poate fi livrat (destinatarul nu răspunde, adresa specificată de către dumneavoastră este greșită etc), veți fi contactat telefonic de către curier. Vă rugăm să luați în calcul orele obișnuite pentru livrare, respectiv intervalul 9-16, atunci când stabiliți adresa pentru livrare (acasă, la serviciu).

CASE 3D INTERIOR DESIGN SRL, societatea vânzătoare a produselor promovate prin intermediul site-ului hometab.ro, nu este răspunzătoare pentru expedierea întârziată, pierderea, distrugerea, deteriorarea, nelivrarea sau livrarea greșită a unei expedieri sau a unei părți din aceasta în cazul în care sunt generate de situații/circumstanțe independente de voința noastra.

Coletul livrat prin curierat poate fi urmărit în fiecare moment unde se află, folosind rubrica furnizorului din site și numărul AWB-ului transmis pe mail. Luăm măsuri speciale pentru a proteja produsele fragile. Ambalajele sunt din carton și articolele dumneavoastră sunt bine protejate. Mențiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/conținutul unor colete se fac în momentul livrării pe AWB sau se întocmește un proces verbal de constatare. Orice reclamații ulterioare cu privire la aceste aspecte nu vor fi luate în considerare şi nu vor produce efecte juridice.

Clientul, nu este exonerat de obligația de plată a cheltuielilor de curierat tur-retur în cazul în care, produsele sunt trimise și neridicate în termen de 5 zile de la confirmarea livrării.

Prin trimiterea comenzii, vă exprimați acordul de a primi factura în format electronic, prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în comandă.

2. Plata comenzii

Puteți achita contravaloarea produselor CASE 3D INTERIOR DESIGN SRL astfel:

• online, cu card bancar. Tranzacția va fi procesată securizat, prin intermediul MobilPay. Carduri acceptate: Visa și MasterCard.

• transfer bancar (veti primi prin e-mail o factura proforma pe care trebuie sa o achitati in contul nostru bancar)

Pentru a va oferi securitatea platilor, toate platile noastre sunt procesate în mod sigur de catre NETOPIA Mobilpay.

3. Returnare produse

Daca ați achiziționat un articol prin intermediul fabricadeprofile.ro și doriți să îl returnați, vă rugăm să ne scrieți la adresa contact@hometab.ro

Potrivit legislatiei in vigoare, clientul persoană fizică/consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice in care poate returna produsul achizitionat, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere. Perioada de retragere se calculeaza de la data la care produsul a fost livrat consumatorului sau a fost ridicat de catre acesta, costurile privind returnarea produsului fiind suportate de catre consumator.

Clienții care nu sunt mulțumiți de produs îl pot returna și/sau pot alege un alt produs în limita contravalorii produsului returnat, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos. Spargerea sau deteriorarea produselor in timpul transportului va fi anuntata de indata Companiei. In caz contrar, acestea nu vor mai fi eligibile pentru retur/ schimb. Produsele folosite sau sparte/ deteriorate in timpul utilizarii lor, nu vor fi eligibile pentru retur/ schimb. Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice prealabil comerciantul în scris către adresa de e-mail contact@hometab.ro, unde vor specifica următoarele:

– produsul/produsele pe care doresc să le returneze

– motivul returului

– opțiunea înlocuirii sau rambursării sumei

Costul transportului pentru inlocuirea produselor sparte sau deteriorate in timpul transportului de la Companie catre Client va fi suportat de catre Companie.

Dreptul de restituire conform celor de mai sus poate fi exercitat in mod gratuit, dar costul transportului pentru returul produselor din orice motiv va fi suportat de catre client.